onsdag 23. september 2009

Neglelakkfjerner

Bla, bla, bla. Oppgaver både her og der, OG jeg er trøtt!

Om nøyaktig en uke er jeg i Bergen på HILLSONG KONSERT! Får håpe at det er flere biletter igjen til oss. Hadde det bare vært meg og Ingrid Marie som skulle dit, hadde vi bestillt allerede, men siden det er flere som kanskje skal være med, må vi vente. Sååå, jeg ber om at det må være flere biletter igjen til oss. Håper alle har bestemt seg innen i dag.

Nå er jeg sulten, mossaka til middag. Litt godt, ikke det værste ihvertfall.

Broren min, ble 14 år i går. Stor gutt gitt. Han skal feire i helgen da, hvis jeg ikke har missforstått. Synd jeg ikke får være der med han. Kanskje vi tar å feirer det i høstferien?

15 minutter til friheten og middag.

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar