torsdag 24. september 2009

Jippii

Jeg som skulle legge meg tidlig i går. Klokken ble litt over 23.00. Ikke så aller verst, men hadde planer om å besøke drømmeland en time tidligere.

Dagen i dag, er fylt av spørsmål om hva som skjedde i går kveld. Litt vet jeg, men ikke mye. Får sikkert vite mer ut over dagen. Det jeg kommer til å høre, er ikke positivt.

I det jeg skal til å fortelle om det nydelige været, forsvinner sola og regndråpene. Været, ja, det er en usikker ting. Man vet aldri hvilket vær man får. Ofte, kan man få ett innblikk i hvordan været blir på nyhetene, men kan man være sikker? Nei, aldri 100%.

Min pultkamerat for øyeblikket har ett navn som begynner på en L og fortsetter med en ive, ett mellomrom og så ett Marie. Hennes navn er Live Marie. Haha, totalt latterkrampe i går med henne og Ingrid Marie. Haha, litt slemt daaa. LOL!!! Live leser det jeg skriver, og det, det er skummelt. Men hun er søt da. Hun smiler snart. Jippi, hun gjorde det tre sekunder etter at jeg skrev det, jippiii, jeg er syyynsk?

Ha en fiiin dag :D Så snakkes vi!

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar