mandag 21. september 2009

En dag i September

For herlig nyhet, Anette skal ikke slutte på Sygna likevell. Jeg er så utrolig glad. Hun har vært hjemme i en uke nå, for å finne ut om hun skal fortsette eller ikke, hun valgte å fortsette her. Kan ikke beskrive hvor glad jeg er. Helgen har vært kjempekjekk og jeg har sluppet ut mye latter fra min munn.

I morgen har broren min bursdag, han blir 14 år. Skulle ønske jeg var hjemme og kunne feire dagen sammen med ham. Men det blir litt langt å reise for å være hjemme en dag. To venniner av meg har også bursdag i morgen. Kontaktlæreren min, som jeg hadde i fjord har også fødselsdag. Så må vi ikke glemme "vår alles" Märtha Louise. Da broren min var mindre brukte han å kalle henne for "prinsessa mi". Hihi.

Elisabet og Mario ble kastet opp i matsalen i dag. De har vært sammen i snart en uke nå. Jeg filmet det. Da slipper de å grue seg til den dagen mer. Det eneste negative med å bli sammen med noen må være det å bli kastet opp. Skummelt.

Skal på min andre BG samling dette skoleåret i morgen, gleder meg. Får være med mange av de samme folkene som i fjord, og det er jeg kjempeglad for. Jipii, er hos de to samme lærerne også.

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar