mandag 13. juli 2009

De fantastiske timene

Hver gang, like herlig er det, uansett hva som skjer er det alltid like herlig å være med Elisabet. For en fantastisk flott jente. Åå, jeg er bare så glad i henne. Så sjarmerende og søt, jeg må bare smile ved tanken.

På fredag dro vi til byen. Det var veldig kjekt. Møtte mange kjentfolk. Mamma, pappa og bestemor kom tilfeldigvis til byen, så vi fikk sitte på med de tilbake. Elisabet overnattet hos meg. Jeg hadde rett og slett, atter en gang, en fantastisk stund sammen med henne. De timene vi tilbrakte av våre liv sammen, kan bare forklares ved å være til stede i øyeblikkene Elisabet og Marie er forent.

Jeg har ikke ord. Å beskrive hvor fantastisk jeg har det sammen med Elisabet, får jeg ikke til å beskrive bedre enn dette, mitt ordforråd rekker ihvertfall ikke lengre.

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar