tirsdag 7. juli 2009

For andre gang

Da har det skjedd igjen, desverre. For andre gang på litt under ett år har jeg drømt at en person dør. Første gangen drømte jeg det en til to uker før det skjedde. Denne gangen, bare fire dager før det skjedde. Jeg har aldri drømt om døden, utenom disse to gangene. Nå, som også første gang jeg drømte det, tenkte jeg ikke noe spesielt over det. Eller jo, jeg tenkte en del på denne drømmen jeg drømte natt til lørdag. Det var fordi min bestefar er veldig syk, og han var med i den drømmen jeg drømte nå på lørdag. Å, hvorfor drømmer jeg slike ting?

Han som gikk bort nå, har jeg visst om hele mitt liv, men ikke før nå, de to siste ukene "blitt kjent med". Jeg gruer meg til denne dagen.

Mer har jeg ikke å skrive.

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar