torsdag 16. juli 2009

Åh, jeg vet bare ikke

Hvorfor? Hvorfor komme med det spørsmålet så tidlig, etter bare to ganger? Det er skremmende. Man vil, men tørr man? Det er en annen sak. Håper det skjer. Men ikke enda. Kan du vente? Ødelegger det noe? Skal prøve å forklare, neste gang. Får håpe det blir noe nestegang. Tror det, håper det. Men likevell. Noe så stort, det krever tid. Ikke bare så liten tid. Du fikk meg til å føle det, vil ikke føle det. For tidlig! Usikkerhet. Er det oboyen? Nei, kan ikke være det. Hvorfor sa du det? Desperat? En stor kødd? Bare for en annens skyld? Usikkerheten, den er til stede. Men tenk så fint, min og din. Du frister, du gjør noe. Eldre, ja. Vil at det skal skje. Håper det skjer. Pyser er pyser.

Okei. Sorry for mine teite innlegg. Skulle gjerne skrevet så mye mer, men jeg må gå å ordne meg, skal på jobb. Det finnes mange måter å tolke en tekst på. Kanskje din tolkning er rett?

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar