fredag 31. juli 2009

En liten glede i hverdagen

For noen minutter siden tok en gammel klassekamerat kontakt med meg. Veldig kjekt. Har ikke snakket med han på fire år. Alle de minnene vi har sammen. Husker en gang på bursdagen min. Det var rett før han skulle dra hjem. Vi stod på verandaen, plutselig kom det en enormt stor fugl, den satte seg på en busk noen meter unna oss. Jeg mener det, den var gigantisk, og det vakre utseende, gid! Skulle ønske jeg kunne oppleve de sekundene igjen. Den satt på busken i noen sekunder, før den så fløy videre. Han og jeg båre så på hverandre. Den dag i dag, virker det øyeblikket uvirkelig, som en drøm, men det er det ikke. For ikke lenge siden kom jeg til å tenke på akkurat dette, og nå tok han kontakt. Gledelig. Lurer på om han husker det øyeblikket? Tenk om jeg aldri hadde byttet skole, mon tro hva som hadde skjdd mellom oss to da, hihi. Jeg vet, han hadde ett godt øye til meg, og jeg synes ikke han var den verste gutten heller, for å si det slik..

- Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar