søndag 9. august 2009

Til byen med gjengen

Har vært på ta kjangsen på nordsjøfestivalen. Etter dette gikk jeg og min mor tur i litt over en time, koselig. Ellers, så ble jeg kjempeglad her en dag, da min bestefar fortalte at han var så glad i meg. Begynte nesten å gråte.

Ellers, så skal jeg til byen i morgen for å treffe gjengen- Hanna, Kari Anne og Elisabet. Det skal bli fint. "Avslutting" liksom før jeg og Elisabet flytter vekk. Skal møte dem i tretiden. Gleder meg utrolig.

Ikke mange dagene til jeg drar nedover til skolen. Hvor lenge er det til? Ikke mer en fem dager til jeg kaster tingene i bilden og drar. Skal bli kjekt å møte gamle kjente og knytte nye bånd med nye mennesker. Håper dette året blir utrolig flott.

Nå skal jeg spille memory med min mor og bror. Har planer om å knuse de begge *smile*.

- Marie

1 kommentar: