mandag 31. august 2009

Hva skal vi gjør i dag?

Da er jeg tilbake på min kjære, kjære skole i Sogn. Mye har skjedd, nye vennskap har blitt stiftet, og det er kult. Jeg og min kjære Elisabet har det bra sammen, og vi har parteeey året rundt. Mange har spurt om Elisabet er full, men hun er som hun er når hun er hyper. Vi trenger ikke alkohol for å ha det moro nei. Jeg digger dette skoleåret og vil at det aldri skal ta slutt, kommer det til å endre seg mon tro? Tralalalalalaaa.

Elisabet, Nina, Mario og jeg skal på coop marked/joker, vi skal shoppe. Yeah! Superduperkult.

Skal jeg fortelle en ting, det regner, heeele tiden. Triste saker, spesielt når man har glattet håret, enig? Okei, jeg har kristendom sammen med andre idrett. MORO!!!! :D:D:D:D Neei. Bedre han i fjord, selv om at han ikke var så veldig mye bedre. Men han var bedre likevell, fordi han var søt og snill. Han vi har nå, har bart og babler heletiden. Jeg kommer til å stryke, eller nei, jeg skal stå. Litt forskjell fra i fjord eller, da hadde jeg en femmer. Men da hadde jeg som allerede skrevet, en "bedre" lærer. Tralalalalalaa.

Okei, jeg har fri om 15 minutter. Plutselig ble fingrene mine mindre hypre og gadd ikke skrive mer. Ha en fin dag, så snakkes vi kanskje!!

- Marie

3 kommentarer:

  1. Awesome. Hils folka <:

    SvarSlett
  2. hahaha, sant så sant Marie, trenger ikkje alkohol for å ha det gøyt!! :D

    SvarSlett