lørdag 15. august 2009

Bytur

I dag fikk jeg min etterlengta lønning. Det var jo fint. Møtte min kjære Hanna Kristin i byen i dag. Vi tok solarium før vi gikk rundt å kul'ærn. Møtte på Mam Biram Diouf og noen av de andre Molde spillerne mens jeg hang i byen. Traff venner av venner og så mange kjente. Kjempekos å være med Hanna som ALLTID! Jeg ble med på å flørte med fergemannen hennes. Er ikke nok for meg å bare flørte bussmennene mine. Fergemannen flørtet tilbake, bare synd at han var i tretti, førti års alderen.

Hun dro til Ålesund i halv syv tiden. Fint er det å tenke på at vi møtes igjen. Hun er en flott person.

This bilde er fra da Marie "bodde" hos Hanna Kristin i Ålesund. Det var noen diggbare dager.

Min far var sen med å hente meg. Mens jeg hang på busstasjonen kom det noen karer bort til meg. De var på min alder, kanskje litt gamlere. Han ene bare "er det greit at jeg står her å prater?" selvfølgelig var det greit. Bare kjekt å ha noen å snakke med mens jeg ventet. Virket som noen gøyale karer det ja. Hadde vært kjekt om jeg hadde møtt dem igjen.

- Marie paries lille sklie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar